Service

Solicită service

Sunt de acord cu termenii de colaborare cu compania Tenrom privind deplasare si manopera aferenta serviciului prestat.
Sunt de acord sa primesc ocazional informații despre produsele si serviciile oferite de Tenrom Cleaning Solutions SRL. Am citit si sunt de acord cu politica de protectie a confidentialitatii datelor cu caracter personal.

Service

Departamentul de Service Tenrom are la bază o echipă de profesioniști în domeniul echipamentelor de curățenie Tennant care stau la dispoziția partenerilor noștri, la nivel național. 

Începând cu data de 01.03.2018 TENROM Cleaning Solutions SRL practică următoarele tarife de service pentru echipamentele Tennant:

  • Deplasare Zona 0 » 25 EUR/ocazie (în interiorul oraşelor Cluj-Napoca, Timişoara, Bucureşti, Iaşi).

  • Deplasare Zona 1 » 35 EUR/ocazie (la maxim 60 km distanţă* faţă de Cluj-Napoca, Timişoara, Bucureşti, Iaşi).

  • Deplasare Zona 2 » 60 EUR/ocazie (la distanţă* mai mare de 60 km şi maxim 120 km).

  • Deplasare Zona 3 » 85 EUR/ocazie (la o distanţă* mai mare de 120 km).

» Manopera**

  • 20 EUR/oră/om la echipamentele cu alimentare prin cablu. Acestea se trimit prin curier în vederea depanării la Cluj sau la București (în funcție de apropierea față de unul dintre cele două puncte de service Tenrom) pe cheltuiala clientului, urmând a fi trimise înapoi beneficiarului tot prin curier, pe cheltuiala Tenrom.
  • 25 EUR/oră/om la echipamentele cu acumulatori şi aspiratoare industriale.
  • 30 EUR/oră/om la echipamentele cu motoare termice (Diesel sau LPG).

*  Distanţa se calculează într-o singură direcţie faţă de cea mai apropiată locaţie de service Tenrom.
** Prețurile mai sus menționate NU conțin TVA.

Solicitări Service Tenrom

Solicitările pentru service Tenrom se fac astfel:

  • Prin e-mail la » service [arond] tenrom [arond] ro
  • Online, prin simpla completare unui formular » îl găsiți aici » www.tenrom.ro/solicita_service

Scopul nostru este de a ridica nivelul de service al echipamentelor Tennant la cel mai înalt nivel posibil pentru România. Având în vedere că pe plan mondial Tennant este compania cu cea mai largă reţea de service, încercăm să atingem acest standard şi în România. Pentru a atinge acest nivel, compania Tennant a investit considerabil în ultimii 6 ani în perfecţionarea unor tehnicieni din România. 

Puncte de Service Tenrom

TENROM Cleaning Solutions operează din 4 puncte de service pentru piaţa din România:

  1. București
  2. Cluj-Napoca
  3. Timișoara
  4. Iași

Centrele mai sus menţionate deservesc echipamentele aflate pe o rază de maxim 250 km, astfel începând să oferim promptitudine în cazul în care apare o solicitare. Fiecare centru are minim 1-2 tehnicieni cu experiență Tennant, având în dotare maşină de service prin care putem oferi o intervenţie într-un interval de 24-72 ore de la recepţionarea formularului de sesizare prin fax sau prin e-mail.

 

Oferta de service Tenrom:

» Contract standard de service: se încheie odată cu vânzarea utilajului de spălat/măturat şi prevede 1-2 intervenţii anuale de mentenanţă pe durata perioadei de garanţie. Frecvenţa vizitelor se stabileşte de comun acord.

» Contract de mentenanţă: recomandat atât în perioada de garanţie cât şi în perioada post garanţie, pentru a preveni defectarea anumitor subansamble şi a prelungi durata de utilizare a echipamentelor. Frecvenţa vizitelor se stabilește de comun acord.

» Contracte Full Service Tenrom: aceste contracte se încheie obligatoriu odată cu închirierea unui echipament nou Tennant pentru un termen de 36 de luni, având la bază un număr anual de ore de funcţionare. Contractul prevede că orice defecţiune care nu provine dintr-o greşeală de utilizare va fi remediată pe cheltuiala prestatorului de service (Tenrom). Contractul poate include şi consumabilele, astfel pe perioada contractului consumabilele sunt livrate de către firma prestatoare (Tenrom). De obicei contractul include şi 4 intervenţii anuale, numărul vizitelor putând creşte sau scădea în funcţie de numărul de ore de funcţionare a echipamentului. 

Pentru detalii suplimentare contactaţi specialiştii Tennant sau scrieţi pe adresa de mail service@tenrom.ro . Avantajul major al acestui tip de contract constă în bugetarea exactă a cheltuielilor cu echipamentele Tennant dar şi siguranţa unui echipament de schimb în cazul în care problema nu poate fi remediată în 5 zile lucrătoare de la prima intervenţie.

 

Concluzionând putem spune că în cazul folosirii echipamentelor Tennant beneficiaţi de următoarele:

  • Garanţie de 2 ani în limita a 2000 ore de funcţionare. În primul an garanţia acoperă piesa, manopera și deplasarea la faţa locului, din anul 2 se referă numai la piesă, iar manopera şi transportul se facturează separat.
  • Garanție completă de 1 an, fără limită de ore, la echipamentele recondiționate. Acestea sunt dotate cu baterii, perii și lamele noi. Bateria nouă are 1 an garanție.
  • Intervenţie promptă la faţa locului în 24-72 de ore de la recepţionarea scrisă (email sau fax) a cererii de intervenţie. Acest termen este valabil în perioada de garanţie şi postgaranţie.
  • Posibilitatea de avea contracte de mentenanţă cu scopul prevenirii problemelor tehnice.
  • Posibilitate de contracte tip Full Service Tenrom.
  • Training pentru utilizatori, la adresa beneficiarului.
  • Evaluare tehnică pentru orice echipament Tennant , piese de schimb, consumabile și service Tenrom atât la sediul TENROM din Cluj-Napoca sau Bucureşti, cât şi la faţa locului.