Service

Service

Începând cu data de 01.02.2016 TENROM Cleaning Solutions SRL va practica următoarele tarife de service pentru echipamentele Tennant:

  • Deplasare Zona 0  - 20 EUR/ocazie (în interiorul oraşelor Cluj-Napoca, Timişoara, Bucureşti, Iaşi).
  • Deplasare Zona 1  - 30 EUR/ocazie (la maxim 60 km distanţă* faţă de Cluj-Napoca, Timişoara, Bucureşti, Iaşi).
  • Deplasare Zona 2  - 55 EUR/ocazie (la distanţă* mai mare de 60 km şi maxim 120 km).
  • Deplasare Zona 3  - 80 EUR/ocazie (la o distanţă* mai mare de 120 km).
  • Manopera** - 17 EUR/ora/om la echipamentele cu alimentare prin cablu. Acestea se trimit prin curier in vederea depanarii la Cluj sau Bucuresti (in functie de apropierea fata de unul din cele doua puncte de service) pe cheltuiala clientului, urmand a fi trimise inapoi beneficiarului tot prin curier, pe cheltuiala Tenrom .

                                              - 20 EUR/ora/om la echipamentele cu acumulatori.

                                              - 25 EUR/ora/om la echipamentele cu motoare termice (Diesel sau LPG)

*  distanţa se calculează într-o singură direcţie faţă de cea mai apropiată  locaţie de service Tennant.

** preturile nu contin TVA.

Solicitările se fac prin email la  service [around] tenrom [around] ro  sau online, la adresa www.tenrom.ro/solicita_service. Tarifele sus menţionate nu conţin TVA.

Scopul nostru este de a ridica nivelul de service al echipamentelor Tennant la cel mai înalt nivel posibil pentru România. Având în vedere că pe plan mondial Tennant este compania cu cea mai largă reţea de service, încercăm să atingem acest standard şi în România. Pentru a atinge acest nivel compania Tennant a investit considerabil in ultimii 6 ani in perfecţionarea unor tehnicieni din România. 

TENROM Cleaning Solutions operează din 4 puncte de service pentru piaţa din Romania:

  • Bucureşti
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Iasi

Centrele mai sus menţionate deservesc echipamentele aflate pe o rază de maxim 250 km, astfel începând să oferim promptitudine în cazul în care apare o solicitare. Fiecare centru are minim 1-2 tehnicieni cu experinţă Tennant, având în dotare maşină de service prin care putem oferi o intervenţie în intervalul 24-72 ore de la recepţionarea formularului de sesizare prin fax sau email. 

Oferta de service:

  • Contract standard de service: se încheie odată cu vânzarea utilajului de spălat/măturat şi prevede 1-2 intervenţii anuale de mentenanţă pe durata perioadei de garanţie. Frecvenţa vizitelor se stabileşte de comun acord.
  • Contract de mentenanţă: recomandat atat in perioada de garanţie cât şi în perioada post garanţie, pentru a preveni defectarea anumitor subansamble şi a prelungi durata de utilizare a echipamentelor. Frecvenţa vizitelor se stabileste de comun acord.
  • Contracte Full Service: aceste contracte se încheie obligatoriu odată cu închirierea unui echipament nou Tennant pentru un termen de 36 de luni, având la bază un număr anual de ore de funcţionare. Contractul prevede că orice defecţiune care nu provine dintr-o greşeală de utilizare va fi remediată pe cheltuiala prestatorului de service (Tenrom). Contractul poate include şi consumabilele, astfel pe perioada contractului consumabilele sunt livrate de către firma prestatoare (Tenrom). De obicei contractul include şi 4 intervenţii anuale, numărul vizitelor putând creşte sau scădea în funcţie de numărul de ore de funcţionare a echipamentului. Pentru detalii suplimentare contactaţi specialiştii Tennant sau scrieţi pe adresa de mail service [around] tenrom [around] ro . Avantajul major al acestui tip de contract constă in bugetarea exactă a cheltuielilor cu echipamentele Tennant dar şi siguranţa unui echipament de schimb în cazul în care problema nu poate fi remediată în 5 zile lucrătoare de la prima intervenţie.

Concluzionând putem spune că în cazul folosirii echipamentelor Tennant beneficiaţi de următoarele:

  • Garanţie de 2 ani în limita a 2000 ore de funcţionare. În primul an garanţia acoperă piesa, manopera si deplasarea la faţa locului, din anul 2 se referă numai la piesă, manopera şi transportul se facturează separat.
  • Garantie completa de 1 an, fara limita de ore, la echipamentele reconditionate. Acestea sunt dotate cu baterii, perii si lamele noi. Bateria noua are 1 an garantie.
  • Intervenţie promptă la faţa locului în 24-72 de ore de la recepţionarea scrisă (email sau fax) a cererii de intervenţie. Acest termen este valabil în perioada de garanţie şi postgaranţie.
  • Posibilitatea de avea contracte de mentenanţă cu scopul prevenirii problemelor tehnice.
  • Posibilitate de contracte tip Full Service.
  • Training pentru utilizatori, la adresa beneficiarului.
  • Evaluare tehnică pentru orice echipament Tennant , piese de schimb, consumabile si service atât la sediul TENROM din Cluj Napoca sau Bucureşti cât şi la faţa locului.

Solicită service

Sunt de acord cu termenii de colaborare cu compania Tenrom privind deplasare si manopera aferenta serviciului prestat.